Cesaria Evora – Sodade

Sodade

Quem mostra’ bo
Ess caminho longe?
Quem mostra’ bo
Ess caminho longe?
Ess caminho
Pa Sao Tomé
Sodade sodade
Sodade
Dess nha terra Sao Nicolau
Si bo ‘screve’ me
‘M ta ‘screve be
Si bo ‘squece me
‘M ta ‘squece be
Até dia
Qui bo voltà
Sodade sodade
Sodade
Dess nha terra Sao Nicolau

Туга

Ко ће ти показати
тај дуги пут?
Ко ће ти показати
тај дуги пут?
Тај пут
до Светог Томе (Sao Tomé)
Туга, туга,
туга,
за моју земљу Светог Николе (Sao Nicolau)
Ако ми пишеш,
ја ћу ти писати.
Ако ме заборавиш,
ја ћу те заборавити,
до дана
када се вратиш.
Туга, туга,
туга
за моју земљу Светог Николе (Sao Nicolau)
prevod
Оставите одговор

