Казбек / Kавказский мотив /

Где в снегу Казбек
Навеки уснул,
Там мой дед Обрек
Имел свой аул.
Дед был лют и дик,
Ловкий, как джайран,
И душой велик,
Умер все ж от ран.

Есть у нас легенды,
Сказки, Аджан!
И обычай наш
Кавказский, Аджан!
Кахетинской выпьем
Покунатски!
Чтобы жили мы
По-братски!

Отец мой был лагун,
Зарезан тоже был;
Мне родной аул
С детства опостыл.
За отцом и мать
Умерла моя
И пошел гулять
По Казбеку я.

Много я любил
Женщин молодых,
Но потом решил
Сразу бросить их;
И любви взамен
Вино будем пить,
Чтоб не знать измен,
Чтоб свободным быть!

Казбек* – Анђелка Мандић и Ансамбл Данилушка
Казбек – планина на Кавказу, место многих бурних историјских догађаја, ратова и буна, у прошлом веку. Врло богато различитим народним обичајима и традицијама .

Тамо где у снегу Казбек
Вечно спи,
Тамо је било село
Мога деде Обрека.
Деда је био љут и дивљи,
Окретан као газела,
У души велики,
Умро је сав у ранама.

Има у нас легенди,
Бајки, Змајева !
И обичај је наш
Змај кавкаски !
Чај пијемо
По господски !
И живимо ми
Као браћа !

Отац ми је био благ,
Избоден на смрт и он је био,
Моје родно село
Још као дете сам напустио.
За оцем и мајка
Умрла је моја.
На лутање Казбеком
Кренуо сам и ја.

Много жена
Младих сам волео ,
Но једном сам их
оставио све.
Вино пијем,
Уместо љубави.
Не знам како другачије,
Да слободан будем !

Оставите одговор

