Flor de Amor – Omara Portuondo

„Flor de amor“

El corazón me palpita
Me rebosa de alegría
Cuando recuerdo aquel día
Que por una linda flor
Yo le conquisté el amor
A mi lindo guajirito.

Le di a mi guajiro una flor
La flor que di en prueba de amor
Amor que nunca yo olvidaré
Amor que nacio de una flor.

Tengo una choza de guano
A las margenes de un rio
Alli vivo a mi albedrio
Muy feliz y placentera
Con el guajiro mas lindo
Al que en el mundo mas quiero.

Le di a mi guajiro una flor
La flor que di en prueba de amor
Amor que nunca yo olvidaré
Amor que nacio de una flor.
Repite x2

Cveće ljubavi

Srce moje radosno kuca.
Srećan sam od radosti
Kad se setim onog dana
Kad sam uz jedan lepi cvet
Osvojio ljubav
Moje lepe seljančice.

Dao sam joj jedan cvet
Cvet kao znak ljubavi
Ljubavi koju nikad neću zaboraviti
Ljubavi u cveću rođenoj.

Imam kolibu od slame
Na obali reke
Tamo živim slobodno
Sećno i zadovoljno
Sa mojom najlepšom
Koju volim najviše na svetu.

Dao sam joj jedan cvet
Cvet kao znak ljubavi
Ljubavi koju nikad ne zaboravljam
Ljubavi u cveću rođenoj.

Ostavite odgovor

