Carmen Amaya – Mi mare la Tana

 

Mi mare la Tana – Carmen Amaya Moja majka Tana
(explicación , introducción)

De sola cruela del Sacro Monte*

Uvodno objašnjenje –  Ovo je priča o jednom krštenju pod žarkim suncem Sakromontea
1 Ole , ole, ole …

De castora de papa na marido

Agua, agua, , ole, ole, nula, ole, ole

El moro, el moro..

Bravo, bravo, odlično,

da budeš dobra svome ocu i mužu.

Vode, dajte vode, bravo

E Mavari, Mavari…

2  

Mi mare se llamo Tana

desde la pila de su bautismo.

Mi mare se llamo Tana

desde la pila de su bautismo.

 

 

Moja majka me nazvala Tana,

po svome krštenom imenu.

moja majka me nazvala Tana

po svome krštenom imenu.

 

3  

Y yo por nacer gitana,

el pare cura me puso lo mismo.

Al compas, al compas, de palillos y gittara

a este mundo vine yo …

 

 

I kad sam se ja ciganka rodila,

sveštenik me isto tako krstio /nazvao/

Uz kastanjete i zvuke gitara

ja sam došla na ovaj svet…

4  

Y me tru hey y me tru hey

sola gracia de la tribu para o

que por ese dice que soy

una gitana si sera

lo hace que mi se mira

me di sa y esta manera, ay gitana gitana …

oy gitana ole, ole…

 

 

Istina je hej,  da sam ja

miljenica jedna u celom plemena.

govore tako o meni.

Ciganka kad hoće

može da privuče poglede

samo kad se ovako okrene,

ej cigani cigani, bravo…

 

5  

Naci donde quiso dio,

naci donde quiso dio

mi juna juna canasta.

Y mi hermano san mio

Gitano que  buena casa.

Y mi familia se bien

Gitano soy que buena casa.

 

 

Rođena sam božjom voljom,

rođena sam božjom voljom

u jednim jaslama.

Ja i moj dragi brat sanjamo

prostu  kuću ciganjsku.

Sva moja rodbina

Cigani su iz dobrih kuća.

Ostavite odgovor

